تبلیغات
شما می دانید که شما هرگز تبدیل به یک قهرمان بوکس قهرمانی که: (لذت بردن از یک دوز بالایی نصیب از طعنه)
  1. شما 1/2 آموزش assed - هر جلسه آموزشی به یک هدف خاص نیاز دارد و هر جلسه نیاز به توجه کامل شما می باشد. از طریق حرکات فقط رفتن نیست.
  2. شما در مبارزه با وزن نزدیک به انتهای کلاس وزن خود را - نه یک شاخص قطعی از حد وسط، اما پوند (عضله) چند بین شما و حریف خود را ترجمه را به مقدار زیادی از قدرت و نیروی از دست رفته است.
  3. شما فرض کنید وضعیت جنینی در هنگام زنگ.
  4. شما در مک دونالد غذا خوردن و شستن آن با یک بسته شش، بیست دقیقه قبل از مبارزه خود را.
  5. شما باید خود را مربی پر کردن بطری های آب خود را با آب میوه و یا نوشیدنی های دیگر از انتخاب شما.
  6. چشمان خود را ببندید شما برای جلوگیری از ضربه اگر دیدن پانچ جادویی باعث می شود آن را ناپدید می شوند.
  7. شما با دست های خود را در سطح کمر مبارزه کنند. هیچ کس این است که سریع همه از آن زمان است.
  8. پشت خود را به نوبه خود بر روی حریف خود را - در حالی که بازی در جریان است.
  9. شما بارها و بارها مشت غیرقانونی پرتاب - نمی خواهد بلند برای کد عکس پایان دادن به shenanigans شما.
  10. شما فکر می کنم شما می توانید کد عکس چگونه به کد عکس به - فریاد در کد عکس چیز را برای قد خود را انجام دهید در حلقه.
  11. مشت پرتاب شما پس از شکستن.
  12. شما با استفاده از سر خود را برای جلوگیری از مشت - ممکن است کار را برای چند ...
  13. شما فکر می کنم قطع همه راههای فرار برای خودتان، با بوکس از گوشه ای، یک چیز خوب است.
  14. شما فکر می کنید شما می توانید طناب پیش بینی راه خود را به پیروزی.
  15. به شما بگویم تمام دوستان خود، کارمندان و همکاران برای آمدن به تماشای مبارزه اول خود را - اجتناب ناپذیر اتفاق خواهد افتاد.
  16. شما در مورد چگونگی بزرگ شما را به رسانه ها لاف زدن - مگر اینکه شما فلوید Mayweather - شما خودتان را راه اندازی برای یک سقوط بزرگ است.
  17. شما با استفاده از هر یک از فیلم های راکی ​​به عنوان استراتژی مبارزه خود را.
  18. شما را به چالش کسی است که به وضوح از وزن و سطح مهارت خود را.
  19. شما را به مبارزه بدون اینکه تا به حال با یک مربی آموزش داده شده است.
  20. شما سیگار می کشید و معتقدند که سیگار کشیدن خواهد عملکرد خود را تحت تاثیر قرار نمی.
  21. شما می نوشند و معتقدند که نوشیدن خواهد عملکرد خود را تحت تاثیر قرار نمی.
  22. شما با استفاده از مواد مخدر و یا استروئید و معتقدم که شما هرگز گرفتار است.
  23. پروموتر یا مدیر است که اتصالات به شما دعوا خوب شما را استخدام نمی کنند.
  24. پروموتر شما فکر می کنید در واقع مراقبت بیشتر در مورد شما به عنوان یک قهرمان بوکس از او / او در مورد سود از شما.
  25. شما یک هویت ایجاد نمی کند - چیزی منحصر به فرد به فروش می رسانند.
  26. شما در مورد بازاریابی یا نام تجاری یادگیری نیست - چون تو به بازار و نام تجاری خود را نیاز دارند.
  27. شما در مورد تغذیه و غذا خوردن درست فکر بدن خود را به مرتب کردن بر اساس هر آنچه که شما را در آن قرار داده است نگران نباشید.
  28. شما سعی می کنید برای تبدیل شدن به قهرمان است با انجام آن خود را - مربی، مدیر، پروموتر، cutman، و غیره .. - همه شما.
  29. شما فکر می کنم شما را بالاتر از کسانی که به این ورزش به نقطه ای که در آن شما مشاوره ارائه نمی - کارما وب ایران - چیزی که رفته، بر میگرده.
  30. گوش حریف خود را گاز شما را.
  31. فکر می کنید کشاله ران حریف خود را فقط یک کیسه مشت زدن.
  32. فکر می کنید این است که یک ایده خوب به افت وزن بدن خود را بیش از٪ 3-5 روز قبل از مبارزه خود را به منظور ایجاد وزن است.
  33. شما فکر می کنم دفاع بزرگ، همان چیزی است که شما را به مبارزه برنده است.
  34. شما فکر می کنید چربی اضافی در بدن شما است بالشتک خوب است.
  35. شما نمی توانند خود را سازگار به آنچه که خود را مربی است به شما بگویند شما نیاز به انطباق به دور inbetween. آیا نمی شود به طوری که غیر قابل انعطاف با طرح مبارزه خود را که شما مایل به نیشگون گرفتن و کشیدن چیزها نیست.
  36. شما یک برنامه مبارزه ندارد.
  37. چانه خود را به عنوان شکننده فنجان چای به عنوان یک چین است.
  38. شما فکر می کنید زور بر عقل غالب است.
  39. شما فکر می کنید شما را به زور از بدن خود را به کار 7 روز هفته بدون استراحت.
  40. شما فکر می کنید آموزش بدون تایید و یا دستکش یک راه خوب برای تشدید دست های خود را.
  41. شما فکر می کنید شما می توانید در ورزش های مختلف شرکت می کنند، مشاغل متعدد، و یک زندگی اجتماعی فوق العاده شلوغ - اولویت بندی - همه چیز در مورد تمرکز است.
  42. شما ترجیح می دهید جو لوئیس - میان وعده - بیش از جو لوئیس بوکسور.
  43. شما فکر می کنید صداهای پانچ مست مثل یک شب خوب در شهر است.

چگونه به عشق به چربی خود را و آن را برای شما کار می

ارسال شده توسط: ADMIN

مردم در مورد از دست دادن چربی در همه زمان ها صحبت می کنند. من حتی صحبت در مورد کاهش bodyfat چگونه به جعبه - اما حقیقت زشت است که شما نمی توانید از سلول های چربی شما خلاص شدن از شر است. شما با آنهایی که شما گیر کرده است. با کمال مسرت از آنها خواهد شد اگر شما آنها را کامل پر کنید به اندازه کافی تکثیر، اما آنها هرگز محو نخواهد شد و یا می درخشند. قبول این واقعیت که شما هرگز کمتر از شما در حال حاضر (مگر اینکه شما باید آنها را از نظر جسمی بدن شما برداشته شده است ...)

امید است که شما را دلسرد نشد - به خصوص اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن - اما این همه خبر بد نیست. شما می تواند سلول های چربی را که شما به سختی می دانم آنها وجود دارد کوچک و شما حتی می توانید آنها را برای شما در تلاش های خود را از دست دادن وزن کار.

بر خلاف آنچه که ما برای مدت طولانی بر این باور است، سلول های چربی (بافت چربی سفید) به سادگی نمی مکانیسم های ذخیره سازی که هیچ کاری انجام نمی. آنها در واقع هورمون (adipokines) است که به تنظیم وزن بدن کمک کند را آزاد کند.

بهینه سازی سلول های چربی


آیا سلول های چربی شما سمی است؟

اگر سلول های چربی خود را در سطح مطلوب خود را در حال کار - آنها در حال انتشار آدیپونکتین و لپتین است. آدیپونکتین هورمونی بدن بدون چربی است که باعث می شود ماهیچه های خود را برای استفاده از انرژی بیشتر است (و در نتیجه کالری بیشتری است.) سیگنال لپتین در مغز در ارتباط با وزن بدن و اشتها. بیشتر لپتین = اشتها کمتر. برای این هورمون می تواند موثر باشد، مغز شما باید آگاه باشید که آنها وجود دارند. بسیاری معتقدند که آنتی اکسیدان ها کلید برای اطمینان از التهاب که ممکن است مسدود کردن این سیگنال مراقبت از مغز می تواند تشخیص و تبدیل بسیار حساس به حضور این هورمون در بدن صورت گرفته است.

چگونه می توان به بهینه سازی سلول های چربی شما

شما می توانید شروع به انجام این کار در حال حاضر برای اطمینان از سلول های چربی خود را (مهم نیست که چگونه بسیاری از شما) در حال کار برای شما و نه بر علیه شما سه چیز وجود دارد:

  1. حرکت: ورزش، بی قراری، راه رفتن ... شما می توانید از تصویر. حتی زمانی که شما در حال دور هم نشستهاند و پا ارتعاش، موج، سفت و ماهیچه های آزاد - هر چیزی که شما می توانید انجام دهید به خودتان که کاملا بی تحرک باشید. مطالعات نشان می دهد که افرادی که به طور مداوم حرکت / بی قراری دارای سطوح بالاتری از آدیپونکتین که خوب است.
  2. خوردن بیشتر غذاهای غنی از آنتی اکسیدان است: یک نبرد مداوم در بدن خود را در برابر التهاب وجود دارد. التهاب سیگنال ها را از رسیدن به مغز از جمله چه مقدار لپتین در گردش است را مسدود کند. محققان معتقدند که آنتی اکسیدان ها کمک خواهد کرد که resensitize مغز به معنی لپتین و سپس آن را موثر در تنظیم اشتها و وزن می شود. زغال اخته، تمشک، چای سبز، همه منابع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند.
  3. خواب بیشتری کنید: گرفتن پشت بر روی خواب شما کاهش میزان لپتین سلولهای چربی خود را تولید کند. کاهش = لپتین بد. بنابراین، این باید آسان است. نگاهی که چرت زدن به شما احساس مانند گرفتن. برو زود هنگام به رختخواب و بلند شدن بعد.
مطالب مرتبط: